Студія розвитку для дітей 3–4 років— «Чомучки»

 

ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ 3-4 РОКІВ “ЧОМУЧКИ”

Вік у 3-4 роки для дитини найпродуктивніший у плані пізнання зовнішнього світу. Він усвідомлює себе самостійною особистістю, і прагнути дізнатися більше про навколишнього без допомоги батьків. У цей час як ніколи йому потрібно допомогти розвинути мова, логічне мислення, пам’ять, прищепити здібності до творчості, дати уявлення про математику.

Активність дітей у цьому віці визначає форму проведення занять – вони базуються на комплексному підході та відбуваються у вигляді постійної зміни видів активності. Це приваблює дітей, не дає нудьгувати та забезпечує всебічний розвиток. Корекційна програма має ігровий характер, сюди входить:

  • навчання читання;
  • допомогу у грамотному викладі своїх думок;
  • активні ігри у розвиток моторики;
  • творчі завдання.

Розвиток мовних навичок в іграх особливо активно відбувається у цьому віці. Крім чіткої вимови та промовляння всіх слів і звуків, у малюків відбувається розвиток сприйняття слів та фраз на слух з розумінням їх смислового навантаження та інтонації.

ЗВУКОВИЙ РОЗВИТОК МОВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ

Міжнародна програма, відома у багатьох регіонах світу, «Від звуку до букви» вважає звуковий розвиток першим етапом формування мови. Тут акцент ставиться на корекцію вимови всіх гласних літер та складних для дітей приголосних б, п, д, т, г, до, в, м, ф. У процесі реалізації програми вирішується низка складних завдань:

  • розвиток пам’яті:
  • удосконалення моторики;
  • формування графічних навичок;
  • покращення дикції;
  • розвиток фонематичного слуху.

Розважально-ігрова форма проведення занять дозволяє малюкам швидко навчитися правильно вимовляти звуки та знаходити пов’язані з ними літери, вчити вірші, розуміти поставлені усно завдання.

Також маленькі учні слухають навчальні аудіотексти, виконують почуті завдання, формують навички взаємодії із дорослими викладачами. Важлива частина занять проводиться у разі музичним методикам, що викликає в дітей віком емоційний підйом і розвиває вокальні здібності. У цьому етапі діти вчаться розрізняти тон звуків (низький, високий), характер музичних творів, реагують зміну музичних творів. Також викладач присвячує частину заняття навчанню описувати прослухану музику словами.

СЕНСОРНІ МЕТОДИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ

Знання оточуючого у вигляді всіх органів чуття — одне з основних завдань занять. Малята вчаться складати всебічний образ предмета, описуючи його колір, розміри, смак, запах, становище у просторі. Розвиток сенсорного сприйняття сприяє формуванню:

  • уважності;
  • спостережливості;
  • слухової, образної та моторної пам’яті;
  • ширшого активного словникового запасу.

Як метод навчання широко використовуються дидактичні ігри. Вони винятково важливі у розвиток інтелекту дітей. Учні намагаються повторювати дії дорослих, виконувати завдання. Це сприяє розвитку безконфліктної поведінки та адекватної реакції на вимоги старших.

Заняття проводяться в центрі Харкова, районі Павлове Поле. Вся програма наших занять на сторінках сайту. Подробиці вартості занять та його розклад узгоджуються з педагогом. Заняття розраховані на найменших, не втрачайте з ранніх років можливості виховати яскраву і самобутню творчу особистість.

ЯК НАС ЗНАЙТИ

Еврейський Культурный Центр «Бейт Дан”.

Заняття веде педагог 1 категорії, з 20 -річним досвідом роботы

Тетьяна Сидорова

 

РОЗКЛАД

День недели Время Bозраст Аудитрория
Середа 10:00-12:00 3-4 р к.4

к.4